Fara tine…!

15/04/2012 la 22:34 | Publicat în ganduri | Lasă un comentariu

Azi s-a terminat… dupa cele 90 de zile petrecute alaturi de tine, in care am crezut ca simt ce este cu adevarat fericirea, au trecut alte 90 de zile fara tine in care :

  • (te-am) asteptat
  • (m-am) amagit
  • (am) alergat
  • (m-am) bucurat
  • (te-am) cautat
  • (am) calatorit
  • Cardiff
  • Castell Coch
  • (te-am) dorit
  • (am) descoperit
  • Derby
  • (m-am) eliberat
  • (am) fugit
  • (am fost/sunt) fericita
  • (m-am) gandit la tine
  • Glasgow
  • Hawes
  • (te-am) iubit
  • Iverness
  • Ingleton
  • (m-am) invinuit
  • (am) innotat
  • Ingleton Waterfalls Trail
  • Jervaulx Abbey
  • Londra
  • (am)”murit”
  • (m-am) mintit
  • Malham
  • Malham Tal
  • Manchester
  • North Yorkshire
  • (am) oftat
  • (am) plans
  • (am)”renascut”
  • (am) ras
  • Romania
  • (te-am) sunat
  • (am) sperat
  • (am) suferit
  • Scotia
  • Sibiu
  • Settle
  • (s-a) terminat
  • (am) trecut peste
  • Tara Galilor
  • (te-am) urat
  • (te-am) visat
  • Victoria and Albert Museum
  • WESNLEYDALE CREAMERY
  • White Scar Cave
  • (am) zburat

… si cel mai important lucru… TE-AM UITAT!

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.